divendres, 9 de novembre del 2012

PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DEL PROJECTE

Hem el·laborat aquesta planificació intentant que sigui realista, i que ens ajudi a anar organitzant el nostre procés de treball d'una forma eficaç. Hem inclòs alguns dies per imprevistos, per tenir un marge en cas que sorgeixin problemes o dubtes al llarg del desenvolupament del projecte.

A l'hora de fer-la, hem tingut en compte les tasques que pensem que cal realitzar per a poder fer cadascuna de les activitats proposades, les disponibilitats horàries de cada membre del grup, així com els coneixements de cadascú. D'aquesta manera hem anat organitzant els rols de cada membre del grup, així com la temporització.
Hem estat debatent sobre quin programa usar per a fer la planificació i finalment hem decidit utilitzar l'Open Office. Ens ha semblat que tindríem molts coneixements nous per a absorvir a l'assignatura, i hem pensat que utilitzar un programa específic que encara no coneixem, ens generaria una dificultat inicial afegida que en aquesta primera fase ens costa d'assumir.

A partir de la creació del blog, ens serà més àgil treballar els documents, ja que a partir de les entrades que fem a l'apartat esborrany podrem anar fent les nostres aportacions, fins que entre tots decidim la seva publicació.  
https://www.dropbox.com/sh/le1mtl91ulsdowh/4767Ij5Xlg/Planificaci%C3%B3.pdf

1 comentari:

  1. En quasevol grup sempre ha d'haver-hi algun membre que organitzi la gestió del projecte. En aquest cas, hem triat la coordinació rotativa.
    Sabem que és una responsabilitat que recau sobre nosaltres en un moment determinat i tots intentem adoptar el nostre rol de la millor manera possible.
    Quan sorgeixen problemes el coordinador se sent una mica responsable, però amb el suport i la comprensió dels membres les dificultats són superades en tot moment.

    ResponElimina