Hem el·laborat
aquesta planificació intentant que sigui realista, i que ens ajudi a
anar organitzant el nostre procés de treball d'una forma eficaç.
Hem inclòs alguns dies per imprevistos, per tenir un marge en cas
que sorgeixin problemes o dubtes al llarg del desenvolupament del
projecte.
A l'hora de fer-la,
hem tingut en compte les tasques que pensem que cal realitzar per a
poder fer cadascuna de les activitats proposades, les disponibilitats
horàries de cada membre del grup, així com els coneixements de
cadascú. D'aquesta manera hem anat organitzant els rols de cada
membre del grup, així com la temporització.
Hem estat debatent
sobre quin programa usar per a fer la planificació i finalment hem
decidit utilitzar l'Open Office. Ens ha semblat que tindríem molts
coneixements nous per a absorvir a l'assignatura, i hem pensat que
utilitzar un programa específic que encara no coneixem, ens
generaria una dificultat inicial afegida que en aquesta primera fase
ens costa d'assumir.
A partir de la creació del blog, ens serà més àgil treballar els documents, ja que a partir de les entrades que fem a l'apartat esborrany podrem anar fent les nostres aportacions, fins que entre tots decidim la seva publicació.
https://www.dropbox.com/sh/le1mtl91ulsdowh/4767Ij5Xlg/Planificaci%C3%B3.pdf
https://www.dropbox.com/sh/le1mtl91ulsdowh/4767Ij5Xlg/Planificaci%C3%B3.pdf
En quasevol grup sempre ha d'haver-hi algun membre que organitzi la gestió del projecte. En aquest cas, hem triat la coordinació rotativa.
ResponEliminaSabem que és una responsabilitat que recau sobre nosaltres en un moment determinat i tots intentem adoptar el nostre rol de la millor manera possible.
Quan sorgeixen problemes el coordinador se sent una mica responsable, però amb el suport i la comprensió dels membres les dificultats són superades en tot moment.