dimarts, 27 de novembre del 2012

Comunicació en la xarxa

Seguim treballant colze a colze, segons el fil o la dinàmica establerta pels membres del grup en els acords inicials.

Considero que en aquest període de l'assignatura hem progresat notablement alhora d'optimitzar els recursos que ens ofereix la comunicació en la xarxa, tot i  no disposar temporalment d'un dels membres del grup, per una causa més que justificada.

La freqüència de connexió continua sent tan asíncronica (utilitzant individualment tots els recursos o eines creats com: Zotero, blog i wiki), com de forma sincrònica, avançant quasi bé a diari en les fites o estratègies de grup, mitjançant els fils de conversa distribuits en els diferents departaments de l'àrea de fitxers.

Intentarem doncs a través d'aquest projecte comú, reforçar vincles i habilitats. Aquest és el nostre repte.

1 comentari:

  1. Vist des de la distància en el temps, considero que s'ha millorat molt la coordinació i comunicació dintre del grup.
    Per la meva banda, us estic molt agraida per la suplència durant la meva absència ja que us en vau sortir molt bé i em vau tindre en consideració en tot moment.
    La interacció i enteniment dintre del grup ha estat tot un èxit i, efectivament, des del meu punt de vista s'han reforçat els vincles i les habilitats.

    ResponElimina