divendres, 21 de desembre del 2012

Treball en equip

Seguim amb el treball en equip d'una manera molt cooperativa. Sembla que ens hem anat coneixent i complementant tots a l'una. 

Per la meva banda tinc molt que agrair a la resta de membres del grup. Degut a causes personals m'he hagut d'absentar alguns dies. La feina ha estat immillorable i se m'ha tingut en compte en tot moment. Com a conseqüència he pogut tirar endavant com a membre del grup sense ser-hi present durant un periode una mica més llarg del previst. 

D'aquest fet se'n deriva que he tingut més dificultats per seguir el ritme del grup i alhora el grup també ha tingut més càrrega de treball. Tot i haver designat prèviament un suplent per a la meva anunciada absència, el grup en general s'ha hagut d'esforçar més del previst per traure endavant una part que realment no era just que els tocara a la resta.

S'ha de destacar l'ajuda rebuda per part de tots quan algun membre té alguna dificultat o problema i la resolució d'obstacles conjuntament. A banda de l'ajuda, també cal esmentar el respecte, compromís i constància, que segueixen sent puntals importants sense els quals se'ns faria tot molt més costa amunt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada